Канон святым мученикам Феопемпту, епископу Никомидийскому, и Феоне волхву

Припев: Святи́и му́ченицы, моли́те Бо́га о на́с.

Для корректного отображения содержимого страницы необходимо включить JavaScript или воспользоваться браузером с поддержкой JavaScript.

Память: 18 января (05 января ст. ст.)

Глас 7.

Пе́снь 1.

Ирмо́с: Пои́м Го́сподеви, погрузи́вшему всю́ си́лу фарао́нову в мо́ри, побе́дную пе́снь, я́ко просла́вися.

Гряди́те, ве́рнии, согла́сно пра́зднуим препросла́вленную па́мять страда́льцев, в пе́снех духо́вных славосло́вяще Христа́.

Страстоте́рпцы Христо́вы и ве́ры тве́рдии побо́рницы, на нече́стие ополчи́вшеся кре́пко, враги́ победи́ша.

Нечести́вый гони́тель и ве́ры Христо́вы чу́ждь, на страстоте́рпцы разгне́вався злочести́вый, ве́рою упражня́ется.

Богоро́дичен: Па́ству, ю́же стяжа́ла еси́, Богороди́тельнице, сию́ спаса́й от вся́кия ну́жды, моля́щи Спа́са и Бо́га на́шего.

Пе́снь 3.

Ирмо́с: Утверди́ся се́рдце мое́ в Го́споде, вознесе́ся ро́г мо́й в Бо́зе мое́м, разшири́шася на враги́ моя́ уста́ моя́, возвесели́хся о спасе́нии Твое́м.

Благоче́стия и ве́ры предста́тели, боже́ственныя страда́льцы восхва́лим, Феопе́мпта и Фео́ну пресла́внаго.

Пра́вило, и о́браз, и начерта́ние я́вльшеся, Христо́вы великому́ченицы, святы́х бы́ша путевожди́ ко страда́нию.

Ревну́юще си́х доброде́тельному жи́тельству, му́ченицы, ку́пно на суди́щи предстоя́ще, взыва́ху: христиа́не есмы́ вси́.

Богоро́дичен: Роди́лся еси́ из Де́вы несказа́нно, яви́лся еси́, я́коже благоволи́л еси́, Человеколю́бче, и ми́р обнови́л еси́, Го́споди.

Седа́лен, гла́с 1.

Феопе́мпт яви́вся святи́тель су́щих до́ле, с Фео́ною ку́пно тве́рдым и сострада́льцем, мучи́телем противле́ния не терпя́щим, ураня́ется: Тя́, — ра́дуяся, вопия́, — чту́ Еди́наго, погре́бшаго во Иорда́нских струя́х земны́х прегреше́ния.

Пе́снь 4.

Ирмо́с: Услы́шах слу́х Тво́й и убоя́хся, разуме́х дела́ Твоя́ и ужасо́хся, Го́споди.

Всю́ напои́ша вселе́нную словесы́ Боже́ственными Христо́вы великому́ченицы и ле́сть упраздни́ша.

Бога́тство некра́домо обрето́ша вои́стинну страстоте́рпцы, бога́тство, сла́ву и све́тлость земны́х оплева́ша.

Вооружи́вшеся страстоте́рпцы Христо́вым ору́жием, мучи́телево суровство́ все́ в се́м низложи́ша.

Богоро́дичен: Ма́ти Чи́стая, Благослове́нная Свята́я Де́во, пою́щия Тя́ спаса́й от вся́каго обстоя́ния.

Пе́снь 5.

Ирмо́с: У́тренююще, Сло́ве, в сла́ву Твою́ и хвалу́, восхваля́ем непреста́нно о́браз Креста́ Твоего́, Его́же да́л еси́ на́м ору́жие в по́мощь.

Му́дрии страда́льцы, ве́ры ору́жницы, му́ки до́блественне враго́в пребеззако́нных победи́вше, ку́пно венцы́ прия́ша.

Ни ласка́ние, ни ле́сть, ни сла́ва земны́х возмо́же отсещи́ ве́ры ва́шея тече́ние, страда́льцы, те́мже и ра́дуетеся.

Предстоя́ще престо́лу сла́вы Госпо́дни, со а́нгелы непреста́нно моли́теся, да́ти прегреше́ний очище́ние ве́рою пою́щим ва́с.

Богоро́дичен: Всесвята́я Де́во Обра́дованная, ро́ждшая в ле́те Сло́во па́че сло́ва, моли́ Его́ спасти́ ду́ши на́ша.

Пе́снь 6.

Ирмо́с: Ио́на из чре́ва а́дова вопия́ше: возведи́ от тли́ живо́т мо́й. Мы́ же Тебе́ вопие́м: Всеси́льне Спа́се, поми́луй на́с.

Упраздни́ша и́дольскую ле́сть му́ченицы, на суди́щи стра́ждуще, и нече́стие все́ потреби́ша от земли́ страда́нием свои́м.

Предпоста́ви вра́г и гони́тель ве́ры своя́ служи́тели мечми́, я́коже а́гнцы, убива́ти ва́с го́рько, му́ченицы сла́внии.

Я́коже ви́де ли́к святы́х мучи́тели, вооруже́нныя мечми́, му́жески вопия́ше: во́ини Христо́вы есмы́, о мучи́телю!

Богоро́дичен: Его́же родила́ еси́, Богоро́дице, несказа́нно, Бо́га на́шего, моля́щи не преста́й изба́вити от бе́д пою́щия Тя́, Чи́стая Присноде́во.

Пе́снь 7.

Ирмо́с: Пе́щь горя́щую ороси́л еси́, Спа́се, о́троки спа́сл еси́, пою́щия и глаго́лющия: благослове́н еси́ во ве́ки, Го́споди Бо́же оте́ц на́ших.

Коне́ц муче́ния прия́сте ку́пно, мече́м умерщвля́еми с жена́ми и детьми́, Христу́ вопию́ще: благослове́н еси́, Го́споди Бо́же оте́ц на́ших.

Ра́довахуся святи́и, зря́ще себе́, мечи́ скончава́емыя, и ве́рою взыва́ху: благослове́н еси́, Го́споди Бо́же оте́ц на́ших.

Нечести́вых свере́пство потреби́ся от земли́, и бо́зи падо́ша на зе́млю и сокруши́шася му́ченик испове́данием, и венцы́ прия́ша.

Богоро́дичен: Спаса́й па́ству Твою́, Всесвята́я Чи́стая, от вся́каго обстоя́ния, я́ко еди́на Предста́тельница ро́да на́шего, Благослове́нная Богоро́дице Всепе́тая.

Пе́снь 8.

Ирмо́с: Еди́наго Безнача́льнаго Царя́ сла́вы, Его́же благословя́т небе́сныя си́лы и трепе́щут чи́ни а́нгельстии, по́йте, свяще́нницы, лю́дие, превозноси́те Его́ во ве́ки.

Еди́наго Благоутро́бнаго Царя́ сла́вы испове́дающе, му́дрии страда́льцы прия́ша по́чести побе́ды, вопию́ще благодерзнове́нно: лю́дие, превозноси́те Его́ во ве́ки.

Тве́рдо проти́вишася Христо́вы страда́льцы к мучи́телем, стра́ждуще до́блественне, победи́ша и́дольскую ле́сть, вопию́ще благодерзнове́нно: лю́дие, превозноси́те во вся́ ве́ки.

Я́коже адама́нти, до́блии ору́жницы, мучи́телей преще́ния и му́ки победи́вше, ра́достно вопия́ху: по́йте, свяще́нницы, лю́дие, превозноси́те Го́спода во ве́ки.

Богоро́дичен: Еди́наго Благоутро́бнаго Преве́чнаго Сло́ва, из Де́вы в после́дняя ро́ждшагося и спа́сшаго челове́ческий ро́д, по́йте, свяще́нницы, лю́дие, превозноси́те Его́ во ве́ки.

Пе́снь 9.

Ирмо́с: Па́че естества́ Ма́терь и по естеству́ Де́ву, еди́ну в жена́х Благослове́нную, пе́сньми, ве́рнии, Богоро́дицу велича́ем.

Попра́вше вся́ идолослуже́ния ве́рою страстоте́рпцы Христо́вы, боже́ственное тече́ние сконча́вше благоче́стно и ве́рою утверди́ша.

Земна́я вся́ презре́вше ве́рою страстоте́рпцы Христо́вы, вку́пе усе́рдно пострада́вше, от Бо́га прия́ша врачева́ния.

Страстоте́рпцы му́жески вооружи́вшеся ве́рою, Госпо́дним кресто́м ополче́ния низложи́ша вра́жия и венцы́ прия́ша.

Богоро́дичен: Во чре́ве заче́ншая непостижи́мое Сло́во и Сие́ без се́мене на́м ро́ждшая, моли́ приле́жно спасти́ся душа́м на́шим.

Пѣ́снь а҃.

І҆рмо́съ: Пои́мъ гдⷭ҇еви, погрꙋзи́вшемꙋ всю̀ си́лꙋ фараѡ́новꙋ въ мо́ри, побѣ́днꙋю пѣ́снь, ꙗ҆́кѡ просла́висѧ.

Грѧди́те, вѣ́рнїи, согла́снѡ пра́зднꙋимъ препросла́вленнꙋю па́мѧть страда́льцєвъ, въ пѣ́снехъ дх҃о́вныхъ славосло́вѧще хрⷭ҇та̀.

Страстоте́рпцы хрⷭ҇тѡ́вы, и҆ вѣ́ры тве́рдїи побо́рницы, на нече́стїе ѡ҆полчи́вшесѧ крѣ́пкѡ, врагѝ побѣди́ша.

Нечести́вый гони́тель, и҆ вѣ́ры хрⷭ҇то́вы чꙋ́ждь, на страстоте́рпцы разгнѣ́вавсѧ ѕлочести́вый, вѣ́рою ᲂу҆пражнѧ́етсѧ.

Бг҃оро́диченъ: Па́ствꙋ, ю҆́же стѧжа́ла є҆сѝ, бг҃ороди́тельнице, сїю̀ спаса́й ѿ всѧ́кїѧ нꙋ́жды, молѧ́щи сп҃са и҆ бг҃а на́шего.

Пѣ́снь г҃.

І҆рмо́съ: Оу҆тверди́сѧ се́рдце моѐ въ гдⷭ҇ѣ, вознесе́сѧ ро́гъ мо́й въ бз҃ѣ мое́мъ, разшири́шасѧ на врагѝ моѧ̑ ᲂу҆ста̀ моѧ̑, возвесели́хсѧ ѡ҆ спасе́нїи твое́мъ.

Бл҃гоче́стїѧ и҆ вѣ́ры предста́тели, бжⷭ҇твєнныѧ страда́льцы восхва́лимъ, ѳеопе́мпта и҆ ѳеѡ́нꙋ пресла́внаго.

Пра́вило, и҆ ѻ҆́бразъ, и҆ начерта́нїе, ꙗ҆́вльшесѧ хрⷭ҇тѡ́вы великомꙋ́чєницы, ст҃ы́хъ бы́ша пꙋтевождѝ ко страда́нїю.

Ревнꙋ́юще си́хъ добродѣ́тельномꙋ жи́тельствꙋ, мч҃ницы, кꙋ́пнѡ, на сꙋди́щи предстоѧ́ще, взыва́хꙋ: хрⷭ҇тїа́не є҆смы̀ всѝ.

Бг҃оро́диченъ: Роди́лсѧ є҆сѝ и҆зъ дв҃ы несказа́ннѡ, ꙗ҆ви́лсѧ є҆сѝ, ꙗ҆́коже бл҃говоли́лъ є҆сѝ, чл҃вѣколю́бче, и҆ мі́ръ ѡ҆бнови́лъ є҆сѝ, гдⷭ҇и.

Сѣда́ленъ, гла́съ а҃.

Ѳеопе́мптъ ꙗ҆ви́всѧ ст҃и́тель сꙋ́щихъ до́лѣ, съ ѳеѡ́ною кꙋ́пнѡ тве́рдымъ, и҆ сострада́льцемъ, мꙋчи́телемъ, противле́нїѧ не терпѧ́щимъ, ᲂу҆ранѧ́етсѧ, тѧ̀ ра́дꙋѧсѧ, вопїѧ̀, чтꙋ̀ є҆ди́наго погре́бшаго во і҆ѻрда́нскихъ стрꙋѧ́хъ земны́хъ прегрѣшє́нїѧ.

Пѣ́снь д҃.

І҆рмо́съ: Оу҆слы́шахъ слꙋ́хъ тво́й и҆ ᲂу҆боѧ́хсѧ, разꙋмѣ́хъ дѣла̀ твоѧ̑, и҆ ᲂу҆жасо́хсѧ, гдⷭ҇и. Всю̀ напои́ша вселе́ннꙋю словесы̀ бжⷭ҇твенными, хрⷭ҇тѡ́вы великомꙋ́чєницы, и҆ ле́сть ᲂу҆праздни́ша.

Бога́тство некра́домо ѡ҆брѣто́ша вои́стиннꙋ стрⷭ҇тоте́рпцы, бога́тство, сла́вꙋ и҆ свѣ́тлость земны́хъ ѡ҆плева́ша.

Воѡрꙋжи́вшесѧ, стрⷭ҇тоте́рпцы, хрⷭ҇то́вымъ ѻ҆рꙋ́жїемъ, мꙋчи́телево сꙋровство̀ всѐ въ се́мъ низложи́ша.

Бг҃оро́диченъ: Мт҃и чⷭ҇таѧ, бл҃гослове́ннаѧ ст҃а́ѧ дв҃о, пою́щыѧ тѧ̀ спаса́й ѿ всѧ́кагѡ ѡ҆бстоѧ́нїѧ.

Пѣ́снь є҃.

І҆рмо́съ: Оу҆́тренююще, сло́ве, въ сла́вꙋ твою̀ и҆ хвалꙋ̀, восхвалѧ́емъ непреста́ннѡ ѻ҆́бразъ крⷭ҇та̀ твоегѡ̀, є҆го́же да́лъ є҆сѝ на́мъ ѻ҆рꙋ́жїе въ по́мощь.

Мꙋ́дрїи страда́льцы, вѣ́ры ѻ҆рꙋ́жницы, мꙋ̑ки до́блественнѣ врагѡ́въ пребеззако́нныхъ побѣди́вше, кꙋ́пнѡ вѣнцы̀ прїѧ́ша.

Ни ласка́нїе, ни ле́сть, ни сла́ва земны́хъ возмо́же ѿсѣщѝ вѣ́ры ва́шеѧ тече́нїе, страда́льцы: тѣ́мже и҆ ра́дꙋетесѧ.

Предстоѧ́ще прⷭ҇то́лꙋ сла́вы гдⷭ҇ни, со а҆́гг҃лы непреста́ннѡ моли́тесѧ, да́ти прегрѣше́нїй ѡ҆чище́нїе вѣ́рою пою́щымъ ва́съ.

Бг҃оро́диченъ: Всест҃а́ѧ дв҃о ѡ҆бра́дованнаѧ, ро́ждшаѧ въ лѣ́тѣ сло́во па́че сло́ва, молѝ є҆го̀ спастѝ дꙋ́шы на́шѧ.

Пѣ́снь ѕ҃.

І҆рмо́съ: І҆ѡ́на и҆зъ чре́ва а҆́дова вопїѧ́ше: возведѝ ѿ тлѝ живо́тъ мо́й. мы̀ же тебѣ̀ вопїе́мъ: всеси́льне сп҃се, поми́лꙋй на́съ.

Оу҆праздни́ша і҆́дѡльскꙋю ле́сть мꙋ́чєницы, на сꙋди́щи стра́ждꙋще, и҆ нече́стїе всѐ потреби́ша ѿ землѝ страда́нїемъ свои́мъ.

Предпоста́ви вра́гъ и҆ гони́тель вѣ́ры своѧ̑ слꙋжи́тели, мечмѝ, ꙗ҆́коже а҆́гнцы, ᲂу҆бива́ти ва́съ го́рькѡ, мч҃ницы сла́внїи.

Ꙗ҆́коже ви́дѣ ли́къ ст҃ы́хъ мꙋчи́тели, воѡрꙋжє́нныѧ мечмѝ, мꙋ́жески вопїѧ́ше: во́ини хрⷭ҇то́вы є҆смы̀, ѽ мꙋчи́телю!

Бг҃оро́диченъ: Є҆го́же родила̀ є҆сѝ, бцⷣе, несказа́ннѡ бг҃а на́шего, молѧ́щи не преста́й и҆зба́вити ѿ бѣ́дъ пою́щыѧ тѧ̀, чⷭ҇таѧ приснодв҃о.

Пѣ́снь з҃.

І҆рмо́съ: Пе́щь горѧ́щꙋю ѡ҆роси́лъ є҆сѝ, сп҃се, ѻ҆́троки спа́слъ є҆сѝ пою́щыѧ и҆ глаго́лющыѧ: бл҃гослове́нъ є҆сѝ во вѣ́ки, гдⷭ҇и бж҃е ѻ҆ц҃ъ на́шихъ.

Коне́цъ мꙋче́нїѧ прїѧ́сте кꙋ́пнѡ, мече́мъ ᲂу҆мерщвлѧ́еми съ жена́ми и҆ дѣтьмѝ, хрⷭ҇тꙋ̀ вопїю́ще: бл҃гослове́нъ є҆сѝ, гдⷭ҇и, бж҃е ѻ҆ц҃ъ на́шихъ.

Ра́довахꙋсѧ ст҃і́и, зрѧ́ще себѐ мечи̑ скончава́ємыѧ, и҆ вѣ́рою взыва́хꙋ: бл҃гослове́нъ є҆сѝ, гдⷭ҇и, бж҃е ѻ҆ц҃ъ на́шихъ.

Нечести́выхъ сверѣ́пство потреби́сѧ ѿ землѝ, и҆ бо́зи падо́ша на зе́млю, и҆ сокрꙋши́шасѧ мꙋ́чєникъ и҆сповѣ́данїемъ, и҆ вѣнцы̀ прїѧ́ша.

Бг҃оро́диченъ: Спаса́й па́ствꙋ твою̀, всесвѧта́ѧ чⷭ҇таѧ, ѿ всѧ́кагѡ ѡ҆бстоѧ́нїѧ: ꙗ҆́кѡ є҆ди́на предста́тельница ро́да на́шегѡ, бл҃гослове́ннаѧ бцⷣе всепѣ́таѧ.

Пѣ́снь и҃.

І҆рмо́съ: Є҆ди́наго безнача́льнаго цр҃ѧ̀ сла́вы, є҆го́же бл҃гословѧ́тъ небє́сныѧ си̑лы, и҆ трепе́щꙋтъ чи́ни а҆́гг҃льстїи, по́йте свѧще́нницы, лю́дїе превозноси́те є҆го̀ во вѣ́ки.

Є҆ди́наго бл҃гоꙋтро́бнаго цр҃ѧ̀ сла́вы, и҆сповѣ́дающе мꙋ́дрїи страда́льцы, прїѧ́ша по́чєсти побѣ́ды, вопїю́ще бл҃годерзнове́ннѡ: лю́дїе, превозноси́те є҆го̀ во вѣ́ки.

Тве́рдѡ проти́вишасѧ хрⷭ҇тѡ́вы страда́льцы къ мꙋчи́телємъ, стра́ждꙋще до́блественнѣ, побѣди́ша і҆́дѡльскꙋю ле́сть, вопїю́ще благодерзнове́ннѡ: лю́дїе, превозноси́те є҆го̀ во всѧ̑ вѣ́ки.

Ꙗ҆́коже а҆дама́нти, до́блїи ѻ҆рꙋ́жницы, мꙋчи́телей прещє́нїѧ и҆ мꙋ̑ки побѣди́вше, ра́достнѡ вопїѧ́хꙋ: по́йте свѧще́нницы, лю́дїе, превозноси́те гдⷭ҇а во вѣ́ки.

Бг҃оро́диченъ: Є҆ди́наго бл҃гоꙋтро́бнаго превѣ́чнаго сло́ва, и҆з̾ дв҃ы въ послѣ̑днѧѧ ро́ждшагосѧ, и҆ спа́сшаго человѣ́ческїй ро́дъ: по́йте свѧще́нницы, лю́дїе, превозноси́те є҆го̀ во вѣ́ки.

Пѣ́снь ѳ҃.

І҆рмо́съ: Па́че є҆стества̀ мт҃рь, и҆ по є҆стествꙋ̀ дв҃ꙋ, є҆ди́нꙋ въ жена́хъ бл҃гослове́ннꙋю, пѣ́сньми, вѣ́рнїи, бцⷣꙋ велича́емъ.

Попра́вше всѧ̑ і҆дѡлослꙋжє́нїѧ вѣ́рою страстоте́рпцы хрⷭ҇тѡ́вы, бжⷭ҇твенное тече́нїе сконча́вше бл҃гоче́стнѡ и҆ вѣ́рою ᲂу҆тверди́ша.

Земна̑ѧ всѧ̑ презрѣ́вше вѣ́рою, стрⷭ҇тоте́рпцы хрⷭ҇тѡ́вы, вкꙋ́пѣ ᲂу҆се́рднѡ пострада́вше, ѿ бг҃а прїѧ́ша врачева̑нїѧ.

Стрⷭ҇тоте́рпцы, мꙋ́жески воѡрꙋжи́вшесѧ вѣ́рою, гдⷭ҇нимъ крⷭ҇то́мъ ѡ҆полчє́нїѧ низложи́ша вра̑жїѧ, и҆ вѣнцы̀ прїѧ́ша.

Бг҃оро́диченъ: Во чре́вѣ заче́ншаѧ непостижи́мое сло́во, и҆ сїѐ безъ сѣ́мене на́мъ ро́ждшаѧ, молѝ прилѣ́жнѡ спасти́сѧ дꙋша́мъ на́шымъ.

Жития священномученика Фе­опемпта, епископа Никомидийского, и мученика Фео­ны (в Крещении Синесия)

Свя­тые му­че­ни­ки Фе­о­пемпт и Фео­на по­стра­да­ли в Ни­ко­ми­дии в 303 го­ду. Свя­той Фе­о­пемпт был епи­ско­пом в Ни­ко­ми­дии при Дио­кли­ти­ане. Вы­сту­пая про­тив идо­ло­по­клон­ства, он за­щи­щал ве­ру Хри­сто­ву. При­зван­ный к ца­рю, он от­ка­зал­ся вы­пол­нить его тре­бо­ва­ние по­кло­нить­ся идо­лу Апол­ло­ну. Свя­то­го Фе­о­пемп­та бро­си­ли в рас­ка­лен­ную печь, но он си­лой Бо­жи­ей остал­ся жив. Но­чью царь с от­ря­дом во­и­нов по­шел к пе­чи и там дей­стви­тель­но уви­дел свя­то­го жи­вым и мо­ля­щим­ся Бо­гу. При­пи­сы­вая свер­шив­ше­е­ся чу­до дей­ствию волх­во­ва­ния, Дио­кли­ти­ан при­ка­зал мо­рить свя­то­го Фе­о­пемп­та го­ло­дом и жаж­дой в те­че­ние 22 дней, но и тут во­лей Бо­жи­ей му­че­ник был со­хра­нен.

То­гда царь при­звал из­вест­но­го вол­шеб­ни­ка Фе­о­ну, взяв­ше­го­ся раз­ру­шить "ча­ры", ко­то­ры­ми, как они пред­по­ла­га­ли, об­ла­да­ет свя­той епи­скоп Фе­о­пемпт. Фео­на при­го­то­вил для свя­то­го Фе­о­пемп­та яд, вло­жен­ный в ле­пеш­ку, и пред­ло­жил ему съесть ее. Яд ни­сколь­ко не по­вре­дил свя­то­му Фе­о­пемп­ту. Фео­на во вто­рой раз ис­пы­тал на му­че­ни­ке дей­ствие еще бо­лее силь­но­го яда, но, ви­дя, что свя­той Фе­о­пемпт оста­ет­ся невре­дим, сам уве­ро­вал во Хри­ста. Его бро­си­ли в тем­ни­цу вме­сте со свя­тым епи­ско­пом, ко­то­рый огла­сил его и кре­стил, дав ему имя Си­не­сий (что зна­чит "ис­пол­нен­ный ра­зу­ма").

Утром Дио­кли­ти­ан при­звал свя­то­го Фе­о­пемп­та и вновь убеж­дал от­речь­ся от Хри­ста, но, ви­дя непре­клон­ную твер­дость свя­то­го му­жа, пре­дал его мно­гим и тяж­ким му­кам, по­сле че­го свя­той был обез­глав­лен. Свя­той му­че­ник Фео­на, от­ка­зав­ший­ся при­не­сти жерт­ву идо­лам, был жи­вым за­ко­пан в глу­бо­кий ров. Это про­изо­шло в Ни­ко­ми­дии в 303 го­ду.


См. так­же: "Стра­да­ние свя­тых му­че­ни­ков Фе­о­пемп­та и Фе­о­ны" в из­ло­же­нии свт. Ди­мит­рия Ро­стов­ско­го.